خیال خام...

  

 

 

زورقی طوفان زده در میان بارش تردیدها(م)...

 

در تلاطم , در نبرد دیروزها , امروزها...

 

می گریزم من زخود, در عبور از کوچه های خویشتن

 

من کی ام, این من که در من گم شده ست این روزها...

 

می گریزم سوی فردا و خیال خام خویش

 

در کشاکش در ستیز بخت بی فرجام خویش...

 

 ........

  

 ...                                                                                

 

                                                                                    

                                  

                                                                      

 

 

 

  

 

-----------------------

پ.ن1:به یاد قدیما! از همون موقع تا حالا هنوز در تلاطم...! 

 

پ.ن2:گاهی وقتاهم یه جمله ای اون وسط می پره که نمی دونی کجا جاش بدی!:

 1.در درونم راه می پیماید منِ زندانی زندان خویش

 2.می روم اما دهم جان در میان دام خویش 

 

پ.ن3:عکس از مهدی فتحی. 

(دوتا عکس بوده که مختصری روش کار کردم!) 

  

 

 

 

  

نظرات 7 + ارسال نظر
بابک دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ http://anaesthesia.blogsky.com

"در درونم راه می پیماید منِ زندانی زندان خویش"
از این خیلی خوشم اومد.
عکسش عالی بود.

خوشحالم ...
لطف داری.
سپاس فراوان...

بابک دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ب.ظ

بی خیال، مشکلی نیس
اگه می خوای پاکش کنم؟

خیالی نیست!

سیدخندان سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ق.ظ

خودت عکاسی نمیکنی؟

فعلن نه! دوربینم خرابه!
حرفه ای هم نه! ولی درآینده ای نزدیک...
یه کم رو عکسا کار می کنم!

س -ف سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ق.ظ http://swan.blogsky.com

سلام.
زیبا لود...
شعر از خودتون بود؟

سلام...
بااجازه ی بزرگان,بله...!
:دی
سپاس فراوان...

بامداد سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام.
خیلی زیبا بود.
این قطعه شعر رو از منزوی تقدیمت می کنم:
خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و او را ز بلندای آسمان به سوی خاک کشیدن بود

پلنگ من دل بیمار من پرید و پنجه به خالی زد
که عشق ماه بلند من ورای دست رسیدن بود.
....
اگه اشتباهی توش هست به بزرگواری خودتون ببخشید .چون کتابش رو نداشتم از خودم نوشتم.

سلام...
ممنون نظر لطفته...
بابت هدیه ی زیباتون هم بی نهایت سپاسگذارم....

سایه سپید چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://khateratEgahBgah.persianblog.ir

زورقی از گل یاس
برکه ای آبی و آرام و زلال
نه نشد
قسمتم از تو و آبی نگاهت افسوس
زورقی یاس نبود
و نشد خواب من و دل با تو و دست تو تعبیر شود
زندگی خواب نبود
زندگی معرکه ی عشق و دل و آب نبود.....

سایه سپید چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ http://khateratEgahBgah.persianblog.ir

عالیه عزیزم....خیلی زیباست.......خیلی.....
من ایرادی ندیدم توش و از خوندنش لذت بردم:)

مرسی عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد