افسوس!

 

می گن خدا 

همون خدایی که شما میگین.... 

میگن اگه میشکنه ,اگه اشکی پشت سرش می ده,واسه اینه که من یا تو بهش نزدیکتر بشیم!!! 

چقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر مضحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک!!! 

اگه لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه شی چی؟!!! 

همون آدما......همون خدا...... 

به ریش من می خندین که چی؟!!! 

نمیخوام حتی واسم افسوس بخوری یا فاتحه بخونی!!! 

افسوس چی؟!!! 

که آآآآآآآی چقد این آدم بی جنبه بود؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

من ادعای عشق کردم یا شماها می گین خدا از هفتاد تا مادر مهربونتره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

آره بخندین.... 

ساده دلی من خندیدن داره!!!!!!!!!!!!که باور کردم حرفتونو!!!!!!!!! 

آره افسوس بخورین......  

واسه ساده دلی من افسوس بخورین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

خودمم می خورم! 

من خیلی چیزای دیگه هم می خورم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!